Een dagje relaxen

6 augustus 2019 - Landskrona, Zweden

Wat doe je als je geen kant op kunt.... Precies je neemt het ervan. Je gaat lekker lezen, puzzelen of gamen. Er worden spelletjes gespeeld en nieuwe ontdekkingen gedaan. We hebben een nieuwe chef BBQ. Hij draait de hamburgers net zo makkelijk als de zalm en de pannenkoeken.

Daarnaast is het ook gezellig om even een wandeling te maken. Uiteraard met een doel een schat te vinden. Afwisselend want eerst was er het strand, toen een pad langs de weg en daarna werd het ruiger.

Niet duidelijk op de volgende foto is te zien dat op elk rotsje dat boven de golven uitkomt een aalscholver zit. Voor de liefhebbers ... in de verte op 18 km afstand ziet men het kasteel van Helsingor, links naast de boot!

Ruiger is dat het pad wat smaller wordt, 50 cm max, en dat het zich omhoog kronkelt vlak langs het water. Met steile afgronden tot gevolg.  De volgende foto laat de diepte niet zo goed zien maar het was spannend.

Uiteindelijk vonden we de schat op deze prachtige locatie.

Na terugkomst hadden we 5.3 km afgelegd.

Screenshot 2019-08-07 at 22.25.08

David moest even uitrusten in een boom: