Ja, we zijn er...

27 juli 2017 - Brisbane, Australië

De reis vanuit Hengelo begon vooruitrevend. Rustig opgestaan en ruim van te voren vertrokken naar Düsseldorf. Aangekomen in Düsseldorf bleek dat alle long stay parkeerplaatsen vol waren......na een verkeersovertreding te hebben begaan, 17 kilometer te hard gereden is de Duitse poliitzei zo vriendelijk geweest ons een plek te adviseren. Dat was de 25 euro meer dan waard. Advies, reserveer een parkeerplaats...... Het vliegtuig vertrok mooi op tijd, alles was voorzien aan boord, goed eten en drinken voor een vliegtuig dan en we hadden onze persoonlijke entertainment set in de stoel. David heeft alle films en series gezien. Toen kwamen alle spelletjes aan bod. Na 24 uur hierachter te hebben gezeten waren we over. Moe maar blij dat de reis zo top is verlopen. Nu in het Ibis hotel lekker slapen en morgen de camper ophalen.

1. Esther Schroder:
    27 juli 2017
    Wat fijn om te lezen dat jullie goed over zijn!! Onwijs veel plezier samen, ga lekker genieten van alles wat op jullie pad komt de komende weken, ik ben héél erg benieuwd. Leuk trouwens om het op deze manier te kunnen volgen! xx
  2. Julian:
    27 juli 2017
    Fijn dat jullie over zijn. Wij ook! Veel plezier! Onderweg de buren nog tegen gekomen, zij worden op weg naar Zweden.
  3. Oscar:
    Hallo,
    Leuke manier om op de hoogte te blijven van jullie avontuur.
    Ik ben heel erg benieuwd wat we allemaal te lezen en te zien krijgen hier.
    Have fun !
  4. Chantal:
    27 juli 2017
    Bekeuringen in het buitenland, hebben jullie daar een abonnement op....we herinneren ons nog iets bij een vogelopvang in Engeland ;-)
  5. Erik Velthuis:
    27 juli 2017
    17 km lang te hard Gijs? Heeft de Straßemisbrauchers des Deutschen Fernsehens daar ook beeld bij?

Hardstikke fijn te horen dat jullie Brisbane bereikt hebben. Morgen foto's van jullie naast/in de camper? Ik kijk er naar uit!
  6. Familie den Hartog:
    7 augustus 2017
    Ja het buitenland is gewoon super om een bekeuring te krijgen. Zeker in die Heimat waar ze met echte spiegeleier stopborden je aan de kant wuiven. 17 km te hard terwijl ik daarvoor nog illegaal tegen het verkeer in ben gereden. Op zoek naar de parking voor lange termijn had ik de 30km zone compleet gemist. Tja....