Bounty strand en Didgeridoo les

10 augustus 2017 - Airlie Beach, Australië

We zijn vanochtend rustig gestart. Opstaan, buiten ontbijten luisteren naar de vogels om je heen. Daarna hebben we de boel opgepakt en zijn we naar het strand vertrokken. Wederom troffen we een heel mooi ' bounty' strand, wuivende palmen, hagelwit strand en heel weinig mensen, het is hier immers, volgens de Aussies zelf hartstikke koud met 25 graden, ze dragen bondjassen!

06_eb

Airlie Beach bij eb

06_late lunch

In de namiddag hebben we heerlijk gegeten bij een leuk restaurantje aan de boulevard met uitzicht op de haven. Tevens hebben we hier de lekkerste koffie sinds 2 weken gedronken, ingeschonken door een echte Italiaan. Na een stukje over de promenade gelopen te hebben was het tijd voor onze eerste didgeridoo les. Nathalie lukt het niet, na drie keer blazen trad de hyperventilatie op.

06_didgeridoo

David had na 1 keer voordoen gelijk door hoe je op een didgeridoo moet blazen. Naar een les vol dingo, vogel en kangoeroe geluiden en een blauwe mond verder was de les voor de dag voorbij.

Voor de video klik hier:

Morgen gaan we op excursie naar het Great Barrier Reef.